Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 6 cze 2024, o 20:53




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 kwi 2023, o 09:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Piaskowanie kadłuba rozpoczęte


Załączniki:
20230419_01.jpg
20230419_01.jpg [ 137.96 KiB | Przeglądane 4374 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664

Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Ognisty Szkwał
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 kwi 2023, o 10:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
Jesteś na miejscu? I jak blachy poszycia wyglądają? Bo jak robiliśmy w stoczni klubowe barki (no, kilkudziesięcioletnie bez napraw podwodzia) to blachy były w opłakanym stanie - jeszcze nie ser szwajcarski ale brakowało niewiele.

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 kwi 2023, o 10:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Jestem w Warszawie.

Podobno jest dużo szpachlówki.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 kwi 2023, o 15:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
Stara Zientara napisał(a):
Jestem w Warszawie.
Podobno jest dużo szpachlówki.

To może warto skombinować jakiś defektoskop i pomierzyć grubość poszycia? My tak robiliśmy na ww barkach.

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 kwi 2023, o 15:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
AIKI napisał(a):
pomierzyć grubość poszycia?
Reed zrobi.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: AIKI
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 kwi 2023, o 23:48 

Dołączył(a): 23 mar 2013, o 12:29
Posty: 403
Podziękował : 8
Otrzymał podziękowań: 80
Uprawnienia żeglarskie: p.u.
Stara Zientara napisał(a):
[...]jakiś silikon stosowania domowego, czy trzeba coś specjalnego?
Do zbiorników na wodę - silikon spożywczy. Do malowania ich wnętrza (jeśli nie z kwasówki) - farba z atestem sanitarnym.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 maja 2023, o 07:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Wróciłem z pływania w Tajlandii, więc czas na dalsze prace.

W międzyczasie kadłub Wymówki został wypiaskowany i zabezpieczony antykorozyjnie. Grubość poszycia została pomierzona - teraz czekam na wyniki, aby podjąć decyzję o dalszych krokach. Już wiadomo, że trzeba wymienić arkusz poszycia dna nad śrubą, bo tam blacha jest zbyt cienka.

Będzie też kilka spoin do wycięcia i położenia od nowa. Przy jakichś naprawach chyba jakieś dziecko uczyło się spawania. :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 13:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Po piaskowaniu okazało się, że na rufie nad śrubą dno jest mocno skorodowane. Przy dokładniejszych oględzinach wyszło na jaw, że poszycie rufy jest podwójne. Z tego względu wymiana poszycia i wręgów byłaby zbyt kosztowna, więc naprawa została przeprowadzona częściowo prowizorycznie. Powinno na jakieś 5 lat wystarczyć ;-)

Przy okazji poprawiono kilka spawów wyglądających na dzieło początkującego spawacza-amatora.

Kadłub został już pomalowany podkładem antykorozyjnym i teraz kolej na warstwę antyosmozową i właściwą farbę zewnętrzną.


Załączniki:
202305_remont03.jpg
202305_remont03.jpg [ 49.14 KiB | Przeglądane 3585 razy ]
202305_remont12.jpg
202305_remont12.jpg [ 58.24 KiB | Przeglądane 3585 razy ]
202305_remont06.jpg
202305_remont06.jpg [ 68.57 KiB | Przeglądane 3585 razy ]
202305_remont04.jpg
202305_remont04.jpg [ 129.88 KiB | Przeglądane 3585 razy ]
202305_remont02.jpg
202305_remont02.jpg [ 140.69 KiB | Przeglądane 3585 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664

Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowania - 2: bartuss1nowy, robhosailor
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 16:12 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8846
Podziękował : 3997
Otrzymał podziękowań: 1922
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Za antyosmoze stalowego kadluba to sie chyba Nobel nalezy :) Chyba sie przejade na Pomorzany te osmoze obejzec



Za ten post autor M@rek otrzymał podziękowania - 2: AIKI, Wojciech
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 16:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Jest sporo szpachlówki, więc lepiej żeby woda nie penetrowała.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 19:22 

Dołączył(a): 23 mar 2013, o 12:29
Posty: 403
Podziękował : 8
Otrzymał podziękowań: 80
Uprawnienia żeglarskie: p.u.
Stara Zientara napisał(a):
Jest sporo szpachlówki, więc lepiej żeby woda nie penetrowała.
Szpachlówka jest zbrojona włóknem szklanym?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 19:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Gregor39 napisał(a):
Szpachlówka jest zbrojona włóknem szklanym?
Trzeba by spytać Holendra.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 20:47 

Dołączył(a): 4 sty 2015, o 10:43
Posty: 1100
Podziękował : 408
Otrzymał podziękowań: 398
Uprawnienia żeglarskie:
Stara Zientara napisał(a):

...Kadłub został już pomalowany podkładem antykorozyjnym i teraz kolej na warstwę antyosmozową i właściwą farbę zewnętrzną.


Wojtku, jeśli można - daruj sobie "farbę antyosmozową" bo to w stalowym kadłubie nie jest do niczego potrzebne, jako że stal nie jest zagrożona procesem osmozy, czyli wnikaniem wody wewnątrz struktury materiału.

Przyzwoity podkład, zwłaszcza epoksydowy, który zabezpieczy stal przeciwkorozyjnie oraz dobra farba przeciwporostowa powinny całkowicie wystarczyć :-)

_____________________________________

Pozdrawiam
tomasz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 maja 2023, o 21:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
Farby antyosmozowe to zwykle właśnie epoksydowe. Chyba, że nie jestem na bieżąco.....

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 maja 2023, o 06:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 14037
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2020
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Dokładnie.

Podkład epoksydowy jest jednocześnie antyosmozowym. Tyle, że są specjalnie podkłady epoksydowe przeznaczone do nakładania na powierzchnie stalowe. Może posiadają jakieś specjalne parametry, które je do tego predystynują ?

W praktyce malowałem tym samym podkładem epoksydowym laminatowego Don Kichota, którym kolega - szkutnik pomalował właśnie stalowy jacht motorowy.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 maja 2023, o 07:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 20:25
Posty: 2261
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 177
Otrzymał podziękowań: 504
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Utka jak utka> Ale tych blaszek tam nawalone, ktoś miał fantazję.

_________________
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

pozdrawiam Bartosz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 maja 2023, o 09:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Jeszcze trochę szpachlowania... :lol:


Załączniki:
20230519_095926.jpg
20230519_095926.jpg [ 134.39 KiB | Przeglądane 3420 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 maja 2023, o 09:13 

Dołączył(a): 23 mar 2013, o 12:29
Posty: 403
Podziękował : 8
Otrzymał podziękowań: 80
Uprawnienia żeglarskie: p.u.
Podkłady antykorozyjne to farby jednowarstwowe, tiksotropowe. Podkłady antyosmozowe, to najczęściej wielowarstwowe, w założeniu szczelne.
Antyfouling można kłaść bezpośrednio na podkład. Ponad linią wodną na podkład daje się farbę nawierzchniową. Oczywiście wariacje na temat są możliwe. Optymalnie jest stosować systemy malarskie zgodnie ze wskazaniami producenta.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 maja 2023, o 09:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13416
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1530
Otrzymał podziękowań: 2220
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Instrukcja obrazowa marki Oliva


Załączniki:
farby_oliva_jachty_stalowe.gif
farby_oliva_jachty_stalowe.gif [ 36.95 KiB | Przeglądane 3413 razy ]
farby_oliva_jachty_laminat.gif
farby_oliva_jachty_laminat.gif [ 33.39 KiB | Przeglądane 3413 razy ]

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 maja 2023, o 21:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Prace się opóźniły przez kłopot z zaspawaniem cieknącej rufy. Bardzo źle się spawa na suficie. Została więc podjęta decyzja wycięcia otworu w pierwotnej pawęży od środka.
Załącznik:
20230524_233318.jpg
20230524_233318.jpg [ 408.81 KiB | Przeglądane 3173 razy ]

Po oględzinach upewniliśmy się, że jacht został poważnie przebudowany, ale - niestety - przez amatora. Do istniejącego kadłuba zostały dospawane bąble „przeciwtorpedowe” oraz występ pawęży. Razem stanowią one jedną, niczym nie przegrodzoną przestrzeń.
Wnętrze występu pawęży wygląda tak:
Załącznik:
20230524_233434.jpg
20230524_233434.jpg [ 423.08 KiB | Przeglądane 3173 razy ]

Załącznik:
20230524_233453.jpg
20230524_233453.jpg [ 337.52 KiB | Przeglądane 3173 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2023, o 08:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 20:25
Posty: 2261
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 177
Otrzymał podziękowań: 504
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Zawsze możecie to wypruć plazmą o ile samo nie odpadnie :lol:

_________________
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

pozdrawiam Bartosz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2023, o 11:22 

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 19:45
Posty: 4709
Lokalizacja: ES
Podziękował : 390
Otrzymał podziękowań: 963
Uprawnienia żeglarskie: galernik
bartuss1nowy napisał(a):
Zawsze możecie to wypruć plazmą o ile samo nie odpadnie :lol:

Gupoty kumie prawicie, czyste gupoty.
Nie sądzę, by poprzedni armator/amator wyspawywał wzmocnienia "antytorpedowe" bo mu się tak podobało. Zapewne było to związane z potrzebą zwiększenia wyporności lub ustabilizowania - zmniejszenie przechyłów bocznych. Problemem Wojtka jest teraz jak ten jeden wielki "bąbel" podzielić stałymi przegrodami na mniejsze odcinki, lub też czym wypełnić całą przestrzeń w taki sposób aby zachować zwiększoną wyporność, a w razie ( tfu, tfu, odpukać) W nie mieć wielkiego dodatkowego zbiornika wody zaburtowej :oops:
W tym jest kundel pogrzebany.
W każdym przypadku problem jest niemały, a i koszt remontu rośnie.
Pozostaje jeszcze opcja nie ruszania tego "bąbla", pod warunkiem, że blacha jest dość gruba i zdrowa, w sposób gwarantujący przetrwanie przez następne N lat.
Czego osobiście Wojtkowi życzę.

_________________
Pozdrawiam
Wiesław


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2023, o 12:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 20:25
Posty: 2261
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 177
Otrzymał podziękowań: 504
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Moze i głupoty a moze i nie. Te hefty na tych kątownikach nie wyglądają nawet jak hefty a smarki. Ja bym wypruł co sie da i nowe elementy z arkusza blachy wyciął i wstawił.
Chyba sie ta cała utka nie rozjedzie.
Jak sie kupuje kota w worku to czasem trzeba sie liczyc z kosztami niedoróbek. Wtedy trza zacisnąć posladki i zrobić poprawki raz a porzadnie, a nie liczyc ze wytrzyma toto jeszcze z 5 lat.

_________________
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

pozdrawiam Bartosz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 maja 2023, o 18:38 

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 19:45
Posty: 4709
Lokalizacja: ES
Podziękował : 390
Otrzymał podziękowań: 963
Uprawnienia żeglarskie: galernik
bartuss1nowy napisał(a):
Ja bym wypruł co sie da i nowe elementy z arkusza blachy wyciął i wstawił.

O, teraz to mówisz rozsądnie.
bartuss1nowy napisał(a):
trza zacisnąć posladki i zrobić poprawki raz a porzadnie,

Samo zaciskanie półdupków to trochi mało. Tym bardziej, że koszt takiej robótki może być znaczny - szczególnie w pełnopłatnej stoczni ( marże, narzuty, koszty stałe, zmienne, całodobowe, przesyłowe :-P ) - i wcale się nie przełoży na wzrost wartości okrętu.
Ale, Wojtek jest ponoć pełnoprawnym projektantem takich kajaczków, więc pewnie będzie wiedział co ma zrobić, czyli sobie poradzi bez naszych podpowiedzi, a tym samym po raz kolejny udowodni prawdziwość powiedzenia :"kto ma statki ten boso chodzi".

_________________
Pozdrawiam
Wiesław



Za ten post autor Bombel otrzymał podziękowanie od: AIKI
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2023, o 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Smarkanie po taniości wyszło słabo. Ale osłona sterów i śruby jest za to znacznie solidniejsza. Przy okazji można zobaczyć kształt części podwodnej.


Załączniki:
20230526_174003.jpg
20230526_174003.jpg [ 403.95 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230526_173959.jpg
20230526_173959.jpg [ 403.82 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230526_174031.jpg
20230526_174031.jpg [ 433.25 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230526_173942.jpg
20230526_173942.jpg [ 430.19 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230526_173930.jpg
20230526_173930.jpg [ 436.27 KiB | Przeglądane 2926 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2023, o 22:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Nadszedł czas na posunięcie radykalne, czyli dospawanie nowego poszycia.


Załączniki:
20230527_000418.jpg
20230527_000418.jpg [ 362.72 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230527_000356.jpg
20230527_000356.jpg [ 379.09 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230526_224920.jpg
20230526_224920.jpg [ 407.27 KiB | Przeglądane 2926 razy ]
20230526_224901.jpg
20230526_224901.jpg [ 385.85 KiB | Przeglądane 2926 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664

Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowania - 2: bartuss1nowy, Wojciech
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 maja 2023, o 22:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
W tzw. międzyczasie syn odtwarzał schemat instalacji elektrycznej.
Załącznik:
20230526_144435.jpg
20230526_144435.jpg [ 330.98 KiB | Przeglądane 2927 razy ]


Poza tym wykonał trochę prac elektrycznych, m. in. wymienił wyłączniki na tablicy rozdzielczej i zainstalował nowe radio z wyświetlaczem.
Załącznik:
20230526_225153.jpg
20230526_225153.jpg [ 356.33 KiB | Przeglądane 2927 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Wojciech
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2023, o 08:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 20:25
Posty: 2261
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 177
Otrzymał podziękowań: 504
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Stara Zientara napisał(a):
Nadszedł czas na posunięcie radykalne


Aaa ... to tamte łatki na bokach pod spodem to tez chyba były z cyklu radykalne posunięcia.
o tej fotce mowie
Obrazek

_________________
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

pozdrawiam Bartosz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2023, o 08:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12989
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2926
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
bartuss1nowy napisał(a):
tamte łatki na bokach pod spodem
To ślady generalnej przebudowy, czyli dodania „bąbli przeciwtorpedowych”.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 maja 2023, o 08:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 20:25
Posty: 2261
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 177
Otrzymał podziękowań: 504
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Aha :D

_________________
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign

pozdrawiam Bartosz


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 141 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL